Zwroty i reklamacje

Zwroty - Odstąpienie od umowy zawartej na odległość


Jeżeli jesteś Konsumentem wszystkie zakupione online w naszym sklepie towary możesz zwrócić w terminie 14 dni od ich otrzymania, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Jak odstąpić od umowy
  1. Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy. Skorzystaj z fomularza lub napisz wiadomość zawierającą takie dane jak:
    • Nazwa kupującego/konsumenta
    • data zakupu- data otrzymania towaru
    • nazwa produktu
    • wartość zakupu
    • nr rachunku do zwrotu środków
    wyślij to do nas e-mailem, pocztą lub gołębiem pocztowym albo ...
  2. Zapakuj do paczki wraz z towarem i odeślij na adres:
    • wbrew.pl- magazyn
    • ul. Gen J. Ziętka 6
    • 42-674 Zbrosławice Pamiętaj, by przesyłkę wysłać do nas najlepiej kurierem lub listem poleconym. To Ty ponosisz koszt odesłania towaru do nas.
  3. W terminie maksymalnie 14 dni od otrzymania od Ciebie informacji o chęci odstąpienia od umowy - jednak nie wcześniej niż z chwilą otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem- oddamy należne Ci pieniądze.
  4. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem!
Szczegółowe warunki odstąpienia od umowy zawartej na odległość określone są w § V naszego regulaminu.

Reklamacje


Jeżeli w zakupionym przez siebie produkcie zauważysz wady lub nie będzie on odpowiadał naszemu opisowi masz prawo do złożenia reklamacji. Reklamację możesz złożyć w dowolnej formie, jednak dla usprawnienia i przyspieszenia jej rozpatrzenia sugerujemy skorzystanie z przygotowanego przez nas formularza i odesłanie go wraz z wszelką posiadaną dokumentacją (zdjęcia, raport szkody itd.). na adres biuro@wbrew.pl
Wkrótce poinformujemy Cię o dalszych krokach niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji
Szczegóły dotyczące oraz przysługujących Ci praw określone są w § VI naszego regulaminu.